معجزه شکرگزاری :

قلب شما از شادی سرشار بود، گستره ی تخیلات شما ھیچ پایان و محدودیتی نداشت و باور داشتید که زندگی دل انگیز و زیباست. احساس نو و زیبایی که همه ی ما در بچگی داشته ایم، آن بود که همه چیز را خوب می دانستیم ھر روزمان نوید دھنده ی سرگرمی ھا و رویدادھای تازه است و اینکه ھیچ چیزی شادی مان را نقش برآب نخواھد کرد.

ولی ھنگامی که رشد کردیم و بالیدیم و به بلوغ رسیدیم، مسئولیت ھا، مشکلات، مصایب و گرفتاری ھا، خود را بر ما تحمیل کردند و ما نا امید شدیم و آنچه که در کودکی به آن باور داشتیم به یکباره ناپدید شد.

این یکی از دلایلی است که در بزرگسالی دوست داریم به بچه ھا نزدیک باشیم تا دوباره ھمان احساس دوران بچگی را تجربه کنیم ھرچند اگر برای یک لحظه باشد.در اینجا باید بگویم، آنچه که زمانی بدان اعتقاد داشتید حقیقت دارد و این نگرش بزرگسالان نا امید به زندگی است که صحیح نیست.

کتاب صوتی معجزه شکرگزاری

 

در کتاب صوتی معجزه شکرگزاری می خوانیم :

راندا برن می گوید : معجزه ی زندگی حقیقت دارد و به ھمان اندازه ی بودن شما راستین است و به راستی زندگی می تواند بیش از آن چیزی شگفت آور باشد که شما حتی در دوران کودکی می پنداشتید.

حتی ھیجان انگیزتر و سرگرم کننده تر از ھرآنچه که پیش از این دیده اید.

ھنگامی که می دانید برای تبدیل خواسته ھا به واقعیت چه کاری باید انجام دھید،

آنگاه برای رؤیاھای تان زندگی می کنید، و از چگونگی باورمندیتان معجزه ی زندگی شگفت زده خواھید شد!

شاید شما پرواز گوزن شمالی را نبینید ولی خواھید دید تمام چیزھایی که همیشه دوست می داشتید در برابر چشمانتان ظاھر می شوند و آنچه که مدتھای طولانی در رؤیاھای تان بوده، به ناگھان رنگ واقعیت می گیرد و به وقوع می پیوندد.

شما ھیچگاه درنخواھید یافت که چگونه همه چیز به ھم گره میخورد تا رؤیای شما به واقعیت تبدیل شود، چراکه همه چیز به گونه ای نامریی عمل می کند، که البته عجیب ترین بخش آن است!

آیا حاضرید تا بار دیگر آن را تجربه کنید و بیازمایید؟

آیا حاضرید ھمچون دوران کودکیتان ھر روزتان سرشار از شگفتی شود؟

 

منبعwww.panteashop.ir

 

 

برای دانلود رایگان تک تک 30روز کتاب صوتی و نیز پی دی اف کتاب می توانید از آدرس زیراستفاده فرمایید :

https://panteashop.ir/%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%b9%d8%ac%d8%b2%d9%87-%d8%b3%d9%be%d8%a7%d8%b3-%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d9%86-pdf/?unapproved=14049&moderation-hash=b55f54d2f8caad6735ca458ec531a102#comment-14049

 

 توضیح اینکه قبلا لینک دانلود یکجای صوتی کتاب را در این وب (در همین پست) گذاشته بودیم و رایگان نیز بود ولی در حال حاضرتوسط سایت ، دانلود یکجای رایگان آن از دسترس بدون خرید خارج  شده است.لذا لینک مستقیم سایت در اختیار شما قرار می گیرد.(لینک بالا)

کتاب های محبوب دیگر:

***  دانلود رایگان کتاب  صوتی و pdf کامل  بنویس تا اتفاق بیفتد با ویدیو تجربه خانم گوینده فارسی کتاب 

 

و  دانلود رایگان کتاب صوتی  تو همانی که می اندیشی در صفحه اول  وب وجود دارد

 

 

برای شنیدن زیباترین تلاوت های قرآن کریم می توانید به  لینک وب :http://walieasr.blogfa.com/category/200 مراجعه فرمایید.

لطفا صلوات و التماس دعا برای همگان

 

آیا مطلب مورد پسندتان بود و یا خیر؟

در صورت تمایل لطفا نظر دهید. نیازی به عضویت نمی باشد (ظرف 7 ثانیه)

باسپاس و دعای خیر برای شما.